Evermadelle uusi asiakkuusjohtaja & tiiminvetäjä
Meillä on ilo esitellä tuorein tiimimme jäsen, Antero Muranen! Antero aloitti Evermadella marraskuussa uutena asiakkuusjohtajana ja tiiminvetäjänä. Hänen taustansa ja kokemuksensa tuovat meille arvokasta lisäpotkua erityisesti digitaalisten palveluiden myyntiin ja asiakkuusjohtamiseen. Antero on toiminut vastaavissa tehtävissä sekä Valveella että Kaimanalla, jonka lisäksi hän on luotsannut sekä ollut mukana perustamassa digitoimisto Pixels Helsinkiä.
Antero tuo tiimiimme vankkaa kokemusta digitaalisesta markkinoinnista sekä räätälöityjen WordPress-verkkosivustojen ja verkkokauppojen suunnittelusta, toteutuksesta ja myynnistä. Anterolla on syvällistä ymmärrystä siitä, kuinka verkkosivustot ja verkkokaupat voivat tukea liiketoiminnan kasvua, ja kuinka näitä alustoja voidaan kehittää ja optimoida asiakaskokemuksen ja liiketoimintatavoitteiden mukaiseksi.
”Olemme vuosien varrella seuranneet toisiamme kilpakumppaneina, ja Antero on aina jättänyt itsestään vahvan ja positiivisen vaikutelman. Uskon, että hänen laaja kokemuksensa WordPress-toimistomaailmasta, asiakkuuksien johtamisesta ja tiimien kehittämisestä tuo meille arvokasta näkemystä ja uutta energiaa. On hienoa saada hänet osaksi tiimiämme – ja odotan innolla, mitä kaikkea voimme yhdessä saavuttaa!”, kertoo Evermaden toimitusjohtaja Julius Haukkasalo.
Antero kertoo ajatuksiaan uudesta roolista:
”Olen seurannut Evermaden matkaa noin kymmenisen vuotta ja koska olen touhunnut Evermaden kanssa samalla pelikentällä WordPress-toimistojen keskellä, olen monesti kohdannut evermadelaisia tapahtumien, rekrytointien tai kilpailutusten lomassa. Jo toimistourani alkupuolella jäi fiilis, että Evermadella on hyvä tekemisen meininki.
Useampi vuosi kului perustajaosakkaana omaa WordPress-putiikkia luotsatessa, joten tavallaan Evermadella aloittaminen tuntuu paluulta juurille. Aikoinaan olimme tuossa yhden korttelin päässä, hieman altavastaajan asemassa – pohdimme, miten ihmeessä pistämme kampoihin alan kärkipelurille Evermadelle. Molemminpuolinen kilvoittelu yleensä tuppaa viemään molempien tekemistä eteenpäin, ja juuri niin siinä kävikin. On ollut mahtavaa seurata Evermaden kasvutarinaa ja päästä nyt itse osaksi sitä.
Tätä kirjoittaessa on alkanut neljäs työviikkoni. Startti on ollut vauhdikas, mutta silmiä avaava. Uusiin asiakkuuksiin on päästy hiljalleen kyytiin ja tiimin kanssa tutustuttu päivä kerrallaan koko ajan paremmin. Päällimmäisenä ajatuksena on, että on ollut etuoikeus saada näin lämmin vastaanotto ja on ollut hienoa seurata, miten aidosti ihmiset toisensa Evermadella kohtaavat. Uskon todella vahvasti siihen, miten etenkin asiantuntijatyössä ihmisten hyvinvoinnista huolehtimisella saadaan liiketoiminta kukoistamaan – tässä on selvästi onnistuttu Evermadella.
Asiakkuusjohdon osalta pääasiallisiin työtehtäviini kuuluu huolehtia, että asiakkuustiimeillä on selkeät sävelet tekemisen suhteen ja että tekeminen on fiksusti organisoitu. Pyrin lisäksi pysymään perillä kunkin asiakkaan strategisista tavoitteista ja autan suunnittelemaan niitä tukevia hankkeita.
Tiiminvetäjänä tärkeimpänä vastuualueenani näen asiantuntijoiden työhyvinvoinnista huolehtimisen. Meillä on todella hyvä tiimihenki porukassa, jota haluamme vaalia, mutta sen lisäksi meillä kaikilla on luonnollisesti myös omat yksilölliset tarpeemme ja ammatilliset tavoitteemme. Näiden huomioon ottaminen ja mahdollistaminen ovat prioriteettilistallani korkealla.
Odotan, että pääsen aloittamaan uusia projekteja yhdessä tiimini kanssa ja syventymään jatkuviin asiakkuuksiin toden teolla. Hieman meinaa sormet jo syyhytä, kun olisi intoa päästä ideoimaan tulevaa. Ai niin, ja meemikulttuuri on Evermadella aika vahva. Täytyy hieman kunnostautua tämän suhteen uutta vuotta ajatellen!”