EverTalk: Miksi tehdä verkkosivuista kokemus?
Digitaaliset kokemukset ovat keskeinen osa brändimielikuvaa ja niillä on suuri vaikutus käyttäjien sitoutumiseen ja lojaaliuteen. Mutta mitä kokemuksellisuus digiympäristössä todella tarkoittaa, ja miksi käyttäjäkokemus ymmärretään niin usein väärin? Viimeisessä EverTalkissa suunnittelijamme Samuli Lindberg ja strategimme Miikka Vento keskustelivat siitä, miten verkkopalvelun kokemuksellisuus voi vahvistaa brändiin sitoutumista ja miten se voidaan toteuttaa suorituskykyä ja saavutettavuutta heikentämättä. Konventioiden rikkominen voi tehdä vaikutuksen käyttäjään, mutta voiko siitä joskus olla haittaakin? Entä kuinka dataa voidaan hyödyntää fiksusti kokemuksellisuuden kehittämisessä?
Näistä ja muista mielenkiintoisista käyttökokemussuunnittelun teemoista kuulet alla olevasta tallenteesta! Katsoaksesi tallenteen tulee sinun hyväksyä evästeet.