Googlen generatiivinen tekoäly SGE muuttaa hakujen maailmaaGoogle on julkaissut uudenlaisen hakutuloksen Search Generative Experiencen (SGE) eli generatiivisen tekoälyn tuottaman hakutuloksen.EverTalk: Miten WordPress muuttaa markkinointia vuonna 2024?Webinaarissamme tutkitaan, millaisia mahdollisuuksia WordPress tarjoaa markkinoinnin ammattilaiselle vuonna 2024.Teknisen SEO:n muistilistaTekninen hakukoneoptimointi auttaa sinua nousemaan hakutuloksissa ja parantamaan sivustosi käyttäjäkokemusta.Mitä sulle kuuluu?Työssä uupuminen on yhä yleisempää. Mitä esihenkilö voi tehdä edistääkseen tiimiläistensä hyvinvointia ja ehkäistäkseen työuupumusta?Optimoi sivustosi nopeus – Google mittaa sitä nyt tarkemminGoogle on kehittänyt uuden metriikan INP:n, joka mittaa sivuston kykyä reagoida nopeasti käyttäjän interaktioihin.Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?
Googlen generatiivinen tekoäly SGE muuttaa hakujen maailmaaGoogle on julkaissut uudenlaisen hakutuloksen Search Generative Experiencen (SGE) eli generatiivisen tekoälyn tuottaman hakutuloksen.
EverTalk: Miten WordPress muuttaa markkinointia vuonna 2024?Webinaarissamme tutkitaan, millaisia mahdollisuuksia WordPress tarjoaa markkinoinnin ammattilaiselle vuonna 2024.
Teknisen SEO:n muistilistaTekninen hakukoneoptimointi auttaa sinua nousemaan hakutuloksissa ja parantamaan sivustosi käyttäjäkokemusta.
Mitä sulle kuuluu?Työssä uupuminen on yhä yleisempää. Mitä esihenkilö voi tehdä edistääkseen tiimiläistensä hyvinvointia ja ehkäistäkseen työuupumusta?
Optimoi sivustosi nopeus – Google mittaa sitä nyt tarkemminGoogle on kehittänyt uuden metriikan INP:n, joka mittaa sivuston kykyä reagoida nopeasti käyttäjän interaktioihin.
Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.
Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.
Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.
Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?