EverTalk: Miten WordPress muuttaa markkinointia vuonna 2024?Webinaarissamme tutkitaan, millaisia mahdollisuuksia WordPress tarjoaa markkinoinnin ammattilaiselle vuonna 2024.Teknisen SEO:n muistilistaTekninen hakukoneoptimointi auttaa sinua nousemaan hakutuloksissa ja parantamaan sivustosi käyttäjäkokemusta.Mitä sulle kuuluu?Työssä uupuminen on yhä yleisempää. Mitä esihenkilö voi tehdä edistääkseen tiimiläistensä hyvinvointia ja ehkäistäkseen työuupumusta?Optimoi sivustosi nopeus – Google mittaa sitä nyt tarkemminGoogle on kehittänyt uuden metriikan INP:n, joka mittaa sivuston kykyä reagoida nopeasti käyttäjän interaktioihin.Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Lue, mitä Caressa työskentely pitää sisällään!
EverTalk: Miten WordPress muuttaa markkinointia vuonna 2024?Webinaarissamme tutkitaan, millaisia mahdollisuuksia WordPress tarjoaa markkinoinnin ammattilaiselle vuonna 2024.
Teknisen SEO:n muistilistaTekninen hakukoneoptimointi auttaa sinua nousemaan hakutuloksissa ja parantamaan sivustosi käyttäjäkokemusta.
Mitä sulle kuuluu?Työssä uupuminen on yhä yleisempää. Mitä esihenkilö voi tehdä edistääkseen tiimiläistensä hyvinvointia ja ehkäistäkseen työuupumusta?
Optimoi sivustosi nopeus – Google mittaa sitä nyt tarkemminGoogle on kehittänyt uuden metriikan INP:n, joka mittaa sivuston kykyä reagoida nopeasti käyttäjän interaktioihin.
Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.
Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.
Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.
Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?
Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Lue, mitä Caressa työskentely pitää sisällään!