Mitä sulle kuuluu?Työssä uupuminen on yhä yleisempää. Mitä esihenkilö voi tehdä edistääkseen tiimiläistensä hyvinvointia ja ehkäistäkseen työuupumusta?Optimoi sivustosi nopeus – Google mittaa sitä nyt tarkemminGoogle on kehittänyt uuden metriikan INP:n, joka mittaa sivuston kykyä reagoida nopeasti käyttäjän interaktioihin.Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Lue, mitä Caressa työskentely pitää sisällään!Näin suunnittelet toimivat markkinoinnin automaatiotMarkkinoinnin automaatio voi olla paljon muutakin, kuin sähköpostimarkkinoinnin työkalu. Miten automaatiota kannattaa hyödyntää?Viisi syytä valita WordPress mobiilisovellusten taustalleMikäli olet käynnistämässä mobiilisovellusprojektia, kannattaa taustajärjestelmän vaihtoehdoksi harkita WordPressiä. Lue lisää.
Mitä sulle kuuluu?Työssä uupuminen on yhä yleisempää. Mitä esihenkilö voi tehdä edistääkseen tiimiläistensä hyvinvointia ja ehkäistäkseen työuupumusta?
Optimoi sivustosi nopeus – Google mittaa sitä nyt tarkemminGoogle on kehittänyt uuden metriikan INP:n, joka mittaa sivuston kykyä reagoida nopeasti käyttäjän interaktioihin.
Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.
Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.
Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.
Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?
Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Lue, mitä Caressa työskentely pitää sisällään!
Näin suunnittelet toimivat markkinoinnin automaatiotMarkkinoinnin automaatio voi olla paljon muutakin, kuin sähköpostimarkkinoinnin työkalu. Miten automaatiota kannattaa hyödyntää?
Viisi syytä valita WordPress mobiilisovellusten taustalleMikäli olet käynnistämässä mobiilisovellusprojektia, kannattaa taustajärjestelmän vaihtoehdoksi harkita WordPressiä. Lue lisää.