Hyppää sisältöön

Etsitkö teknistä HubSpot -toteuttajaa vai kokonaisvaltaista kumppania?

Evermadella on yli 10 vuoden kokemus verkkosivustojen suunnittelusta ja toteutuksesta  – nyt myös useamman vuoden kokemus HubSpot CMS -ympäristössä. Yritykset kuten Slush, Helsinki, Rovio, K-Caara, Messukeskus Helsinki ja monet muut ottavat yhteyttä meihin silloin, kun he haluavat vankan pohjan verkkosivustolleen.

By Evermade, 17.02.2020

Viimeisen kolmen vuoden ajan olemme suunnitelleet ja toteuttaneet verkkosivustoja HubSpot CMS:llä. Smartly.io ja Qt.io ovat eläviä esimerkkejä pitkäaikaisesta yhteistyöstä. Me suunnittelemme ja toteutamme verkkosivuston, ja sen lisäksi sparraamme heitä myynnin ja markkinoinnin saralla digitaalisen markkinoinnin näkökulmasta.

Miksi valita Evermade HubSpot -kumppaniksi?

Autamme mm. sisällöntuotannossa, myynnin ja markkinoinnin automaatiossa, analytiikassa ja graafisessa suunnittelussa. Mutta…. Jos pitäis valita yksi vahvuus ylitse muiden, se on verkkosivuston toteutus. Suunnittelemme ja toteutamme verkkosivustoja, siinä olemme pirun hyviä – verkkosivuston tulee elää pitkään ja sisällön luomisen tulee olla helppoa.

Tapamme suunnitella ja toteuttaa sivustot Everbloxeilla WordPressin päälle sopii erittäin hyvin myös HubSpotin CMS-alustaan. Viimeiset kuusi vuotta olemme tehostaneet asiakkaidemme sisällön tuotantoa, ja huomanneet, että sama menetelmä toimii myös HubSpotin päälle. Sisällön suunnittelu ja sen luominen ovat mielestämme yksi sivuston tärkeimpiä funktioita, tämän vuoksi laadukkaaseen sisältöön tulisi panostaa myös visuaalisesti – Everbloxeilla saat helposti ja tehokkaasti luotua brändisi mukaisia moduuleita.

Tavoitteemme on tukea asiakkaidemme markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia toimimaan entistäkin tehokkaammin: autamme, koulutamme ja tuemme yrityksesi markkinointia niin hyvin kun vain pystymme!

Kumppaneita on monenlaisia

Ollaanpa hetki realisteja.

HubSpot on valtava kokonaisuus ja sen alle mahtuu monta erilaista osaamisaluetta, niiden kaikkien oppiminen vie vuosia. Jos katsoo vaikka HubSpotin ”Agency listausta”, voimme huomata, että mahdollisia palveluntarjoajia voidaan rajata eri osaamisalueiden mukaan. Listan osaamisalueita ovat seuraavat:

”Branding, Community Management, Content Creation, Conversational Marketing, CRM Implementation, CRM Migration, Custom API Integrations, Customer Marketing, Customer Success Training, Customer Support Training, Customer Survey and Analysis, Email Marketing, Full Inbound Marketing Services, Help Desk Implementation, Knowledge Base Development, Paid Advertising, Public Relations, Sales and Marketing Alignment, Sales Coaching and Training, Sales Enablement, Social Media, Video Production, Website Design, Website Development, Website Migration, Search Engine Optimization”

…..huhhuh!

Maailmasta löytyy suuri määrä yrityksiä, joiden koko palvelupaletti korjaa vain yhden aihealueen. Olisi vaikea uskoa, että joku pystyy tekemään kaikki listatut aihealueet paremmin kuin muut. Olen opiskellut noin neljää aihealuetta jo yli 20 vuoden ajan – ja kokoajan tuntuu, että opin uutta.

Toisaalta yrityksen tulee saada myynnin ja markkinoinnin yhteistyö toiminaan ja optimoida ostopolut. Toisaalta taas yritys haluaa rakentaa maailmanluokan verkkosivustoa – Jo tuossa on jo aika paljon. On siis täysin ymmärrettävää, jos yrityksesi myynnin ja markkinoinnin funktioita lähdetään kehittämään muutaman eri kumppanin voimin – Me olemme valmiita auttamaan yksin tai yhdessä muiden kumppanien kanssa.

HubSpot CMS:n vahvuudet

HubSpot CMS on nykyään erittäin varteenotettava vaihtoehto verkkosivuston sisällönhallintajärjestelmäksi ja HubSpot CMS on kehittynyt viime vuosina suurin harppauksin. WordPress on varma ja hyväksi todettu, mutta HubSpot tuo pöytään työkaluja, joita muilla järjestelmillä olisi vaikeampi toteuttaa. Näitä ovat muun muassa:

  • Personointi
  • Sisällön näkyvyyden rajaaminen personoinnin avulla
  • Yksittäisen käyttäjän tarkka seuranta
  • Helppo A/B testaus
  • Analytiikan tuominen osaksi sisällön luomista (analytiikka läpinäkyvästi sisällöntuottajan näkyvillä)
  • Ja paljon monia muita toiminnallisuuksia

HubSpot CMS:n ehdoton vahvuus on elegantisti toteutetut toiminnallisuudet. HubSpot CMS:n heikkouteen kuuluu ”suljettu ympäristö”, joka vaikeuttaa saattaa hyvin harvoin kehittämistä. HubSpot selvästi ymmärtää asiakkaitaan, ja kehittävät käyttäjien havaitsemia ongelmia ahkerasti,

Lue lisää aiheesta ”WordPress vs HubSpot”

Loppusanat

HubSpot ei sovi kaikille yrityksille, mutta autamme niitä, joille se on kannattava liike. Olemme vahva tekninen toteuttaja rakentamaan verkkosivustot HubSpot CMS:n alustalle ja autamme erilaisten HubSpot integraatioiden kanssa.

Jos tarvitset lisää ymmärrystä aiheesta, ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan lisää.

Cheers! 🙂

Ota Yhteyttä

Haku