Digimarkkinointi
Digimarkkinoinnilla pyrimme kasvattamaan näkyvyyttäsi verkossa. Valikoimme ne digimarkkinoinnin lähestymistavat, joiden avulla tavoitat potentiaalisimmat asiakkaat parhaiten. Yhdistämme strategiset tavoitteet sekä taktisen tekemisen niin, että lopputuloksena on liiketoiminnan kasvua.
Growth-tiimimme yhdistää toisiinsa digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueet varmistaakseen yrityksesi jatkuvan kehityksen.
Tavoitteemme on dataa hyödyntämällä löytää sinulle parhaat ja kustannustehokkaat digimarkkinoinnin keinot liiketoiminnan kasvuun. Yleensä tämä tarkoittaa hakukonemarkkinoinnin eri toimenpiteitä, kuten sivuston optimointia, mainontaa ja automaation hyödyntämistä eri vaiheissa käyttäjien ostopolkua.
On tärkeää, että datan mittaus ja analysointi ovat kunnossa ja helposti ymmärrettävissä. Näin voidaan seurata tuloksia ja tehdä datan perusteella jatkuvaa optimointia ja validointia.
Digimarkkinoinnin palvelumme
Analytiikka
Analytiikan todellinen arvo syntyy vasta, kun sitä tarkastellaan pitkällä aikavälillä ja sen pohjalta tehdään oikeita toimenpiteitä. Datan ymmärtäminen ei kuitenkaan aina ole helppoa, jos ei ole kokenut analytiikan ammattilainen.
Evermade auttaa sinua analytiikan jatkuvassa hyödyntämisessä ja datavetoisessa päätöksenteossa.
Hakukoneoptimointi
Hakukoneoptimoinnin avulla parannamme verkkosivustosi löydettävyyttä hakukoneissa. Sen avulla kasvatamme myös sivustosi orgaanista liikennettä, mikä todistetusti tuo useimmille organisaatiolle eniten konversioita. Parhaat tulokset saadaan panostamalla sekä sisällön optimointiin että hakukonenäkyvyyttä tukeviin teknisiin ratkaisuihin.
Digimainonta
Digimainonnalla tuodaan kustannustehokkaasti ja tarkalla kohdennuksella sivustollesi potentiaalisia asiakkaita hakukoneista sekä sosiaalisesta mediasta. Google-mainonta toimii tulosperusteisesti, eli maksat vain toteutuneista klikkauksista. Mainonnalla voidaan tehostaa sivustosi näkyvyyttä nopeasti ja näin myös vauhdittaa orgaanista liikennettä ja sen myötä kasvattaa konversioiden määrää.
Toteutamme sekä Google Ads -mainontaa että sosiaalisen median mainontaa.
Markkinoinnin automaatio
Vuorovaikutus verkossa jättää aina digitaalisen jalanjäljen, jota kannattaa hyödyntää myös myynnin edistämisessä. Markkinoinnin automaation avulla voidaan automatisoida toistuvia prosesseja, luokitella liidejä ja räätälöidä sisältöä niin, että se tavoittaa oikeat henkilöt oikeaan aikaan. Automaatio auttaa suunnittelemaan ja kehittämään verkkosivuston asiakaspolkuja ja ohjaamaan vierailijoita kohti ostotapahtumaa. Markkinoinnin automaatio sopii lähes kaikille yrityksille, alasta ja koosta riippumatta, ja liikkeelle automaatioissa voi lähteä myös kevyesti.
Meihin luottavat
Tehoa ja tuloksia digimarkkinoinnilla
Digimarkkinointia tulisi ajatella kokonaisuutena, jossa hakukonemainonta, -optimointi ja verkkosivuston kehitys elävät symbioosissa toistensa kanssa. Sitä ei tulisi nähdä yksittäisinä mainonnan ratkaisuina, vaan myynnin kokonaisvaltaisena mahdollistajana.
Digimarkkinoinnin tavoitteena on tunnistaa asiakkaan tarpeet, ratkaista hänen ongelmansa ja helpottaa ostopäätöstä. Digimarkkinoinnin, suunnittelun ja kehityksen tiivis yhteistyö on edellytys todelliselle datavetoisuudelle ja myynnin kasvulle.
Evermade – kumppanisi digimarkkinoinnissa
Pystymme sivustokumppanina tekemään nopeasti tarvittavia muutoksia mainonnan laskeutumissivuihin ja optimoimaan sivustoa parantaakseen niin mainonnan, kuin orgaanisen liikenteen tuloksia. Yhden kumppanin kanssa yhteydenpito ja raportointi helpottuu: vähemmän kumppaneita tarkoittaa asiakkaillemme myös vähemmän aikaa kumppanuuksien päivittäiseen pyörittämiseen.
Yhdistämällä optimointi ja mainonta saman katon alle saadaan luotua yksi yhteinen strategia, jolla mainonta tukee orgaanista näkyvyyttä ja orgaaninen mainontaa. Maksetun liikenteen avulla voidaan siis nopeuttaa orgaanisten tulosten kehittymistä.
Kuinka paljon digimarkkinointiin kannattaa panostaa rahallisesti?
Digimarkkinoinnin hintaan vaikuttaa moni asia: yrityksen kasvutavoitteet, toimialan klikkihinnat, sekä kohdeyleisön käyttämät kanavat. Digimarkkinointiin käytettävien euroihin vaikuttaa paljon se, mikä on asetettu pitkän aikavälin kasvun tavoitteeksi. Kasvua tavoitellessa tulee siis pohtia, kuinka paljon ja kuinka nopeasti haluaa liiketoiminnan kasvavan.
Tavoitteenamme on aina löytää sellainen budjetti, joka sopii yrityksesi tämänhetkiseen tilanteeseen. Voi olla järkevää esimerkiksi aloittaa pienestä ja kasvattaa budjettia myöhemmin. Löydämme varmasti yhdessä tuottavan digimarkkinoinnin mallin!