Hyppää sisältöön

Markkinoinnin ja myynnin automaatio

Markkinoinnin automaatiolla pyrimme kaventamaan kuilua rajallisten resurssien sekä jatkuvasti kasvavan datamäärän välillä. Huolellisesti toteutetun automaation avulla pystytään poimimaan lupaavimmat liidit ja panostamaan niihin oikealla hetkellä. Olipa tavoitteenasi resurssien parempi allokointi tai  CRM-tehtävien priorisointi, automaatio on siihen ratkaisu.

Pyydä tarjous

HubSpot Features

Yksilölliset ja tehokkaat HubSpot-verkkosivut

Meillä on kokemusta sadoista digitaalisista projekteista useiden vuosien ajalta. Teknisesti taidokkaat ja visuaalisesti harkitut toteutuksemme mahdollistavat kustannustehokkaan sisältömarkkinoinnin. HubSpot CMS-käyttöliittymämme ovat täysin räätälöityjä, mikä tarkoittaa loistavia työkaluja sivustosi suunnittelun ja sisällönhallintaan ilman sivupohjia.

Lue HubSpotista

Toteutus on vahvuutemme

Yli 61% markkinointipäälliköistä kokee markkinoinnin automaation käyttöönoton haastavana. Meille tärkeintä on luoda selkeä strategia, huolehtia alustojen saumattomasta integraatiosta ja kouluttaa kaikki asiaankuuluvat työntekijät ymmärtämään automaatiota. 

Automaation avulla pyritään saamaan kaikki hyöty irti markkinointitoimenpiteistä. Lähestymistapamme perustuu jatkuvaan suunnitteluun, toistuvaan iterointiin sekä dataan pohjautuvaan kehitystyöhön. Analytiikkomme ovat tiiviisti mukana markkinoinnin automaation projekteissa, jotta voimme jatkuvasti analysoida markkinointituloksia.

Yksinkertaisuus on kaunista

Monet sivustot on kyllästetty ponnahdusikkunoilla, lomakkeilla ja tarjouksilla. Me uskomme tasapainoon: kävijän yksilöllisen käyttökokemuksen tulisi sanella tarjousten ja ominaisuuksien luonne. Me näemme brändisi kokonaisuutena ja pyrimme ymmärtämään kaikkia sen menestykseen vaikuttavia tekijöitä. Liidien hankkiminen on elintärkeää, mutta ei ainoa elementti liiketoimintasi kasvattamisessa.

Meihin luottavat

Käytössämme on parhaat työkalut

HubSpot on kokonaisvaltainen inbound-markkinoinnin alusta erityisesti pk-yrityksille. Käytätpä sitä asiakkuudenhallintaan tai tehostaaksesi näkyvyyttäsi verkossa, HubSpot-taiturimme ovat apunasi.

WordPress on hyvä valinta, kun haluat aloittaa myynnin ja markkinoinnin automaation hyödyntämisen. Se on loistava alusta asiakkuuksien hallintaan ja integroituu sekä HubSpot- että Active Campaign -palveluihin.

Liana Automation on kotimainen monipuolinen markkinoinnin ja myynnin työkalu, joka tarjoaa monia erilaisia ominaisuuksia liiketoimintaprosessien automatisoimiseen ja parantamiseen. Liana Automation on täysin skaalautuva ja integroitavissa moniin eri järjestelmiin.

Kuinka eteenpäin?

1. Tutustutaan toisiimme

Istutaan alas ja keskustellaan siitä, mitä haluatte saavuttaa ja millaisia tavoitteita teillä on markkinoinnille. Oikotietä onneen ei yleensä ole. Vaikka kyse on markkinoinnin automaatiosta, vaatii sen käyttöönotto ja toimiminen aikaa. Me olemme täällä auttaaksemme sinua!

2. Selvitetään lähtötilanne

Myynnin ja markkinoinnin automaatio nostavat parhaimmillaan liiketoimintasi seuraavalle tasolle. Jotta automaatiojärjestelmä toimisi, meidän on varmistettava, että sinulla on tarvittavat välineet ja resurssit sen soveltamiseen. Aloitetaan perusasioista – ja siirrytään vasta sitten automaatioon.

3. Luodaan selkeä strategia

Nyt on oikea hetki tarkastella tavoitteitasi konkreettisella tasolla ja miettiä toimenpiteitä niiden saavuttamiseksi. Me haluamme aina antaa sinulle takaisin huomattavasti enemmän, kuin mitä olet investoinut. Kehitetään yhteistyötämme eteenpäin luomalla selkeä strategia ja konkreettiset tavoitteet.

4. Saavutetaan tavoitteet

Nyt alkaa todellinen työskentely. Myynnin ja markkinoinnin automaatio eivät ole suoraviivaisia, kerralla valmiita projekteja. Ne ovat jatkuvasti kehittyviä prosesseja, jolla pyrimme parantamaan pitkän aikavälin tuloksia ja tuottoa.

Haku