Kuusi vuotta ainutlaatuisia tapahtumia
Jaoimme saman toimiston Slush-tiimin kanssa lähes kahden vuoden ajan, ja saimme mahdollisuuden työskennellä yhdessä heidän kanssaan ensimmäistä kertaa vuonna 2013. Mielenkiintoisia haasteita on tarjonnut Slushin nopeasti kasvava suosio, jonka tulee näkyä myös slush.org sivustolla. Tapahtuma ei ainoastaan ole joka vuosi aiempaa suurempi, vaan koostuu yhä useammasta erillisestä tapahtumasta. Tapahtuman suosion kasvaessa myös sivuston sisältöä päivittävien ihmisten määrä on kasvanut. Siksi Aasian ja Euroopan sivustojen kielten sekä sisältöjen on oltava dynaamisia, helposti päivitettäviä ja hallittavia – ja kaiken on tietysti näytettävä ja tunnuttava Slushilta.
Tapahtuman tärkein viestintäkanava
Slush.org-sivusto on joka vuosi suuren paineen alla, sillä sen tulee kuvastaa fyysisen tapahtuman kuhinaa ja innostunutta tunnelmaa. Se on myös tapahtuman tärkein viestintäkanava ja lippujen myyntialusta. Verkkosivusto tekee joka vuosi tärkeää työtä markkinoidessaan maailman suurinta startup-tapahtumaa ihmisille ympäri maailman.
Sisällöntuottajien vapaus
Everblox antaa Slushin tiimille mahdollisuuden ilmaista luovuuttaan vapaasti ja konkretisoida kunnianhimoiset ideansa sisältöjen muodossa. Sisällön syöttäminen, päivittäminen ja muokkaus on helppoa, sillä taustalla toimiva blokkirakenne takaa visuaalisen yhdenmukaisuuden.
“Monet ajattelevat, että digiprojekteissa keskitytään joko maailmanluokan visuaalisuuteen tai vaihtoehtoisesti sivuston dynaamisuuteen ja helppoon hallittavuuteen. Slush.org rikkoo ajattelutavan osoittamalla, että on täysin mahdollista saavuttaa molemmat.”
Mikael Toivio
Perustaja, Evermade
“Vaadimme digikumppaniltamme tavoitteellisuutta ja intohimoa työhön. Olemme työstäneet Slushin verkkopresenssiä Evermaden kanssa jo usean vuoden ajan, emmekä näe syytä vaihtaa kumppaniamme mihinkään toiseen.”