Hyppää sisältöön
SuperPark

Yhdenmukainen käyttäjäkokemus SuperParkille – maasta riippumatta

Vieraile sivustolla

Helppoa sisällönhallintaa

Suunnittelimme SuperParkin verkkosivuston ja verkkokaupan uudelleen vuonna 2017. Tavoitteenamme oli rakentaa maailmanlaajuiselle yritykselle vankka digitaalinen perusta. SuperPark-sivusto pohjautuu modulaariseen avoimen lähdekoodin teknologiaan, joka mahdollistaa sivustojen nopean ja helpon skaalauksen. Uusia eri kielillä olevia sivustoja voidaan nyt luoda helposti ja nopeasti. Loimme jokaiselle maalle erillisen kattosivuston, jonka alla myös jokaisella aktiviteettipuistolla on oma sivunsa. Kustakin puistosta vastaavalla tiimillä on nyt mahdollisuus muokata omaa sivuaan ja tehdä nopeasti muutoksia esimerkiksi puiston aukioloaikoihin.

Tehokasta verkkokauppaa

SuperParkin asiakkaat voivat ostaa verkkokaupasta lipputuotteita kuten sarjalippuja ja lahjakortteja, varata syntymäpäiviä sekä ostaa yritysmyynnin tuotteita. Toteutimme verkkokaupan integroimalla Shopify-alustan Suomen, Ruotsin ja Hong Kongin sivustoihin. Tuotesivut ja ostoskori toteutettiin Shopifyn JS API:lla, mutta kassalla asiakas siirretään Shopifyn näkymiin. Projektiin sisältyivät siis Shopify-palvelimen konfigurointi, integraation rakentaminen ja Shopifyn kassan ja sähköpostipohjien mukauttaminen. Rakensimme myös React-sovelluksen SuperPark-syntymäpäivien varaamiseen. Sovellus kommunikoi ensin SuperParkin vTiger-nimisen CRM:n kanssa, joka sitten luo käyttäjälle ostoskorin ja ohjaa hänet maksamaan Shopifyssa.

Jatkokehitys ja seuraavat askeleet

Kun yksi sivusto on se on lanseerattu jossakin maassa ja sitä on optimoitu tarpeeksi, voi sen designin ja muut elementit tuoda helposti myös uusille sivustoille. Lähestymistapaamme on kuulunut kaikkien maiden sivustojen uudistaminen yhden mallin mukaan, ohjeistuksen luominen SuperParkin verkkoviestinnälle, sivuston ylläpitäjien kouluttaminen ja suunnittelun mukauttaminen maakohtaisesti sopimaan paikallisiin tarpeisiin.

Teemme SuperParkille jatkuvaa kehitystyötä. Mittaamme sivustojen performointia ja olemme luoneet NPS-kyselytutkimuksen SuperParkin asiakkaille, toteuttaneet A/B-testauksia sekä tehneet suunnitteluprinttejä parantaaksemme sivuston ja brändisisältöjen toimivuutta. Sivuston jatkokehityksen tavoitteena on paremman myyntiputken rakentaminen, brändiviestien kirkastaminen ja sivustojen yhdenmukaisuuden kasvattaminen.

Olemme onnistuneet parantamaan huomattavasti SuperParkin verkkokaupan tulosta analytiikan ja käyttöliittymän optimoinnin avulla. Sivuston sisällöt ovat nyt kohdistetumpia ja onnistuvat viestimään hyvin SuperParkin leikkisää brändiä. Työ ei ole kuitenkaan ohi – olemme SuperParkin pitkäaikainen digitaalinen kumppani ja jatkamme heidän verkkopalvelunsa työstämistä myös tulevaisuudessa.

 

Ota yhteyttä

Slush case

Next case

Slush PWA

Haku